Herregud!

2008-05-25 ι 11:46:34.. Our life 2 Kommentarer


Vilket skämt igår. Menar då eurovision song contest. Hur kan dem rösta på Grekland? HALLÅ?!
Britney Spears wanna be som bor i Grekland men uppväxt i New York. Åh, hon var ju så överdriven och hur äcklig som helst. Ush.
Men men, alla röstar på varandra. Vi ligger inte mitt i smeten det gör dem som låg i toppen.
Vi fick en 12 från Malta, skit kul, men I feel with you Charlotte. Det är löjligt hur folk röstar. Tycker så synd om dem som faktiskt var bra på riktigt. Det är så många som bara röstar för att förstöra eller förlöjliga hela tävlingen. Kommer England, Tyskland, Frankrike eller Spanien dra sig ur? Skulle jag om jag var dem.

Nu måste jag dock iväg. Ska på invigning av Café Solen. Det ligger vid musikhögskolan typ.
Ska bli super kul.

Ha det bra idag.
Krams

Kommentarer
Postat av: Cecilie

Tackar, men jag har återigen ändrat header så det kanske är inte så något skillnad. :p Ja, jag såg på eurovision igår, galet röstning och blev väldigt överraskad över att vi fick 12a från Malta. Kram

2008-05-25 | 12:23:22
URL: http://ceestar.blogg.se/
Postat av: jayne

Hej

Hittade hit via din mammas blogg.

Jag hålle rmed dig ang melodifestivalen... sanslöst hur folk kan rösta!!! Undrar om man röstar på låten eller på "artisterna" eller landet.. man kan undra.

Charlotte gjorde bar ifrån sig och ja... den var värd högre placering, men kanske inte att vinna..enligt min åsikt. Vem som var bäst...svårt.. måste jag säga...

Ha det bra!!

2008-05-25 | 15:29:17
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December