Flying away..

2008-05-27 ι 23:32:51.. Our life 12 Kommentarer




.. to a better place.

Kommentarer
Postat av: Berit

Vilket häftigt kort.

Mormor

2008-05-28 | 00:11:41
URL: http://mrsbettan.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Fin bild :)!

Svar: Den heter Ambitsek

2008-05-28 | 06:11:39
URL: http://sabbaa.blogg.se/
Postat av: S a r a

En liten fråga. har du frågat http://mariiaa.webblogg.se/ om du får göra en lika dan meny som henne? eller typ däre står "kamera-relaterat" osv? det är ju exakt likadant -.-

2008-05-28 | 09:53:41
URL: http://saaramarklund.blogg.se/
Postat av: Malin

Till Sara: Ställde du den där frågan av största vänlighet eller ??? Jag har väldigt svårt att förstå folk som besöker andras bloggar och lämnar dumma, elaka kommentarer. Har du inget annat spännande i ditt liv som du kan lägga din energi på?



Till Michis: Stå på dig! Du spelar i en betydligt högre division än kopieringspolisen.



// Kram Malin



2008-05-28 | 15:59:08
Postat av: Ausrine

Åh fin bild! :D

2008-05-28 | 19:42:57
URL: http://adrenochrome.blogg.se/
Postat av: S a r a

Äre inte fegt av dig då malin att vara anonym? Du kanske inte VET straffen när man kopierar det någon annan har gjort?

2008-05-28 | 22:50:27
URL: http://saaramarklund.blogg.se/
Postat av: Malin

Men släpp hela kopieringsgrejen. Hon säger ju själv att hon inte har kopierat den du hävdar. Alltså finns det inget straff att utdela.



Varför kan du inte bara vara trevlig som alla andra här? Livet är för kort för att vara bitchig...och vänner får man aldrig för många av.



Om jag är feg? Nej absolut inte. Vad vill du veta om mig? Att jag heter Malin vet du ju redan. Jag gillar att läsa mina vänners bloggar och lämnar mer än gärna en trevlig kommentar ;))Dumma eller nedlåtande kommentarer tycker jag känns självklart att man inte lämnar. Gillar man inte någons blogg så är man fri att sluta läsa den.



Ha en bra kväll!



// MVH Malin

2008-05-28 | 23:48:47
Postat av: Michis

Tack Malin för att du står upp för mig. Jag tycker själv att man inte kan hoppa på och säga att jag kopierat texten, för hallå, hur många har inte samma text på sin sida?

Då kan lika väl jag säga till dig Sara att du har kopierat mig genom att sätta den där bilden du har längs din sida till höger. Ja menar det är ju samma grej jag har, men att du har dig och någon annan.

Förstår bara inte grejen med att hålla på larva sig. Om någon då tar illa upp och tycker att jag eller någon kompierat dom så får vell DOM säga det, ingen annan.

2008-05-29 | 09:22:06
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så då kan jag alltså ta hela din design, och jag får inget straff för det? :D



jag har itne SAGT att du har kopierat, jag FRÅGADE om du hade kopierat!

2008-05-29 | 13:54:07
Postat av: Nettan

Men snälla : ge upp nu.

Det som är förbjudet är att kopiera BILDER som någon annan har tagit, och det är inte gjort i Michis fall.



Så alla som har en klocka på sin blogg från "Clocklink" kopierar någon annan då ?



2008-05-29 | 14:26:52
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är förbjudet att ta texter som någon skrivit. ? Det är ju samma sak!

2008-05-29 | 16:59:57
Postat av: Malin

Nja, bara om testen är unik. Om du och jag har en likadan kamera...så har ju inte du ensamrätt att lägga ut en text som berättar vilken kamerautrustning du har. Har du däremot skrivit en dikt eller liknande så får jag absolut lägga ut den på min sida MEN jag måste ange författare eller hänvisa till hemsidan jag lånade texten ifrån. Lagen är inte glasklar...utan kan tolkas lite olika beroende på vem du frågar. Som du säkert förstår så är internet ett forum för folk över hela världen. Det man inte vill dela med sig av till andra, lägger man heller inte ut på internet.



....men frågan är vart du vill komma med den här diskussionen? Som du kanske märker så blir det inte roligare än så här.



Michis blogg kanske inte är något för dig. Smaken är som baken delad och du kan säkert hitta bloggar som passar dig bättre i smaken.



Lycka till!



// MVH Malin

2008-05-29 | 17:15:04

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December