Äventyr med läsken

2008-05-03 ι 22:32:00.. Our life 1 Kommentarer


Idag var jag och Leon ute på lite äventyr. Den här gången till söder på en lunchträff med Jonte. Så det blev lite god sushi och sen ett uppmötande av Fjun. Fick till och med en fika tillsammans med henne och sen var det att sukta lite i affärerna medans hon shoppade lite smått och gott.
Efter ett fram och tillbaka besök i stan så åkte vi hem med pendeln och jag mötte mamma vid knallen för att köpa lite dricka då det var tomt med det hemma. Det blev läsk. Jippi!!! Jag fick dessutom välja - Fanta och sockerdricka. Åååh, drick orgasm. Haha.
Helt sjukt hur jag blivit som galen i läsk. Det är ju bra också nu när jag tänkte att jag skulle försöka vara nyttig och träna. Ja och det blir lagt på hyllan hela tiden. Skulle ju upp och cykla här om dagen, men tror du jag gjorde det eller? Nej. Sämst jag är, hittade på ursäkter för mig själv. Patetiskt.

Men nu på måndag blir det hårt. Nu ska jag verkligen. Jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Berit

Men vem är Jonte? Det sa du inte ett ljud om när du ringde idag.

Gammelmormor

2008-05-04 | 04:40:40

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December