Dålig uppdat.

2008-03-16 ι 15:33:50.. Our life 3 Kommentarer


Ja, som rubriken säger. Har varit väldigt dålig på uppdatera bloggen. Men ska ändra på det.
Bara varit lite knas med magen. Eller gallblåsan. Glömmer helt ibland att jag har gallsten och äter då något jag inte borde. Så osmart.
Syrran spelade ju match igår och dem vann! Dem vann med 28-18 !
Bara för att dem vann så bjöd en av chocherna, Christa, dem på mcdonalds. Självklart så kunde inte jag heller låta bli när jag var hungrig och tog då en happy meal. Men hur smart var det? Tänkte inte alls med någon del av hjärnan och det visade sig vara otroligt dumt när jag kom hem. För senare på kvällen fick jag som sagt ont i magen. Och det var ju bra timing. När vi skulle ha god mat och snacks till melodifestivalen.
Men det gick ganska bra ändå då jag lyckligtvis lyckades ta tabletterna i tid. Så jag kunde ändå lyssna noga på låtarna och konsentrera mig på det. Thank god!

Nu sitter jag med Leon i knät och väntar på Fjun som ska komma :o)
Tänkte också slänga in en kladdkaka i ugnen då syrrans blev helt misslyckad, haha. Känner mig jätte sugen på god mat. Har lust att laga massa massa mat. Men vi har inget speciellt hemma och klockan är ju varken lunch eller middag. Bara att vänta tll ikväll.
Inte gör det saken bättre när jag nyss tittat på matlagnings program. ÄR HUNGRIG!
Vi får se om det blir något av den saken... Mat eller inte (?)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snygg blogg
Ha en fortsatt bra dag.:)

2008-03-16 | 15:50:47
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: MalinMariaJ

Aj låter inte kul med gallsten... ajaj.. Söt henader du har.. =) ha en bra dag..

2008-03-16 | 15:51:33
URL: http://MalinMariaJ.blogg.se
Postat av: Berit

Du måste börja att skriva de i stället för dem. Sen kunde du ha kommit till mej om du hade lust att baka. Jag har allt hemma för både brödbak och kaffedopp. Får bli en annan gång.
Puss
Gammelmormor

2008-03-16 | 19:36:00
URL: http://mrsbettan.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December