Upptagen (?)

2008-06-12 ι 22:13:21.. Our life 2 Kommentarer


Jag som skulle vara mer bloggaktiv. Men icke sa nicke.
Och nu handlar det inte om vilja eller tid utan min data är helt cp och det funkar bara att gå in på bloggen via den stationära. Skit irreterande då jag alltid sitter vid den bärbara, den är med mig överallt i huset. Kan ju inte släpa med mig den stationära direkt. Och inte heller flytta ner den.
Den står här uppe, där man typ aldrig är om dagarna och därför inget bloggande.
Sen dessutom så har jag varit och jobbat dem senaste 2 dagarna på Solen och när jag kommit hem så har jag bara velat vara med Leon.

Ja, som jag sa så har jag varit och hjälpt itll på Café Solen då Fjun är på Hultan och då får jag rycka in och hjälpa Eva. Super bra för mig ekomoniskt och för att få komma ut lite. Blir annars en instängd råtta som mögglar i ett hörn här hemma.

Men i morgon kväll eller i helgen kan jag lova i alla fall så kommer det en massa kul. Roliga historier från när jag och Jennifer åkte tunnelbana med jobbiga ungar och massa bilder på dunder ungen min!

Puss och krams

Kommentarer
Postat av: Berit

Hur gick det med kameran. Jag trodde att du skulle ha den kvar i stället för att rea ut den.

Kram Mormor

2008-06-12 | 23:27:00
URL: http://mrsbettan.blogg.se/
Postat av: Sol

så det var du som gjorde min sojalatte häromdagen!? första gången du skummade sojamjölk isf - stämmer det? :D

2008-06-13 | 09:54:57
URL: http://bhujapindasana.livejournal.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December