God morgon

2008-06-03 ι 10:16:53.. Our life 2 Kommentarer




I natt var det helt plötsligt kallt. Eller jag tyckte det så jag drog till och med på mig duntäcket. Har nämligen 2 olika täcken i min säng om det är varmt eller kallt. Jag använder ju också bara halva sängen då jag har dubbelsäng.
Men det är skönt och bra då Leon faktiskt fortfarande ligger i sängen. Jag vet att jag är dum som gör så men den är så stor ändå så det blir ju nästan som om han ligger i en egensäng. Och han har faktiskt legat i vaggan flera gånger. Det är bara jag som är larvig och vill hålla koll på honom. Läskigt när han ligger så lång ifrån mig.
Men men, jag ska bättra mig sen när min mormor har köpt spälsängen vi tittat på SÅ LÄNGE nu. En pik till dig också då vi skulle ha köpt den för flera månader sen. Tur att det funkar utan sängen ändå.

Anw,
Ikväll ska jag till Annas Babyproffset och fota ungarna. Mamma skutsar mig och i stället för att åka hem så stannar hon och tar Leon medans jag fotar. Snälla lilla mamman min.
Nu ska jag faktiskt avrunda detta inlägg. Skriver senare, lägger upp bilder, så kom gärna tillbaka eller bjud in fler(?)
:o)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Klart jag följer med !

2008-06-03 | 11:06:24
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Daniella

Nu är jag inne! :)

2008-06-03 | 11:34:18
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December