Mobilen har kommit !

2008-01-04 ι 21:38:50.. Our life 1 Kommentarer


Idag hade äntligen min mobil kommit, LG KU990 eller LG Viewty, som det ibland står.
När vi åkte till åkermyntan för att hämta ut den så säger tanten att den inte finns där. Ååååh, allting ska bara strula sig med mig.
Hon kollade varför och då var problemet så enkelt att den hade skickats till en annan post. Så då var det bara att åka vidare till den. Inte för att det är speciellt långt, 10 min eller så, men blev så arg först när hon sa att den inte fanns där. Hur kan dem då ha skickat ut en lapp till mig om att den kommit? Ville bara klappa till henne. Saken gjordes ju inte bättre heller av att hon var skit grinig att hon aldrig fick gå därifrån. Kom precis och hann stoppa henne när hon var på väg där ifrån. Men hallå, det är ju hennes jobb.
Jaja, väl framme på nästa postutlämning så hittar hon den inte först. Jag såg den inte heller, men till slut så visar det sig att den låg bakom några stora paket. Tur det, annars hade jag lackat!
Så nu har jag suttit och lekt lite med telefonen. Laddat ner en ringsingnal och tagit några kort för att se hur kameran var.
Och nu har jag så ont vid mina högra revben så måste lägga mig ner. Tänkte ändå att jag skulle sova snart för att ska upp i morgon för att jobba. Jippi. Men skönt att det är med H i alla fall. Han hämtar mig också, söt som socker.

God natt och sov gott!
Krams


Kommentarer
Postat av: Carolin

Leo är tio månader :D Blev den 3:e :) när är ditt bf? kram!

2008-01-05 | 00:49:46
URL: http://leosmamma.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December