Jag läcker?!

2008-01-25 ι 18:44:16.. Our life 4 Kommentarer


Juste, glömde att skriva om läckningen. Haha.
När jag vaknade i morrse så kändes det så där blött igen. Det kanske låter lite knasigt eller du kanske till och med tycker äckligt så då kan du ju sluta läsa nu istället för att sen klaga.
Som sagt, vaknade och tyckte att det nästan kändes som om jag kissat på mig lite. Men allting var torrt. Jag kanske bara inbillat mig som sagt. Men går sen ner, sätter mig i soffan och när jag reser mig därifrån känndes det jätte blött. Gick på toa och det var faktiskt blött. Haha, när man skriver så här om det så låter det ganska äckligt, eller otrevligt. Vet inte riktigt vad, men men.. Har inte sagt att du ens behöver läsa så här långt, so blame your self  ;o)
Tillbaka till saken igen. Vattnet. Läckning.
Hur mycket vatten har man där inne? Tänk om det är så att mitt vatten gå när jag duschar? Eller att jag i alla fall inte märker det. Kanske kissar samtidigt. Man kan ju inte gå utan vatten. För värkarna behöver ju faktiskt inte sätta igång samtidigt. Gjorde det inte för min mormor.
Jaja, kan ju hoppas på att värkarna sätter igång innan eller när vattnet går så man åker in i samma svepa. Mamma sa dessutom att man kan gå och läcka lite fostervatten då och då. Det hade tydligen hon gjort under graviditeten med min syrra. Men ush. Det vill inte jag göra heller. Antingen får han komma eller inte alls.
Vill komma in på BB nu och föda.

Ska be, drömma och tänka att nu MÅSTE han komma. Haha. Pleace pray for and with me?!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Äh, du får väl vänta tills efter utställningen.
Eller ?!

vi får ta med "väskan" om du nån gång packar den !

Puss och kram
mammsen

2008-01-25 | 22:45:45
URL: http://hasselby.blogg.se
Postat av: Berit

När vattnet går ordentligt kommer du att känna det var inte orolig, det bara rinner som en kran som inte går att stänga av. Och det är helhäftigt. Man känner sej så jäkla dum att man inte kan göra något, så kände jag i alla fall, det bara rinner och rinner, och då ska du veta att då kommer snart dina lilla bebis.
Puss från gammelmormor

2008-01-25 | 23:28:28
Postat av: Daniella

Fostervattnet byts ut var tredje timme (tror jag att det var). Så du kan "spilla ut" en hel del :)

2008-01-26 | 10:43:34
URL: http://daniellalamb.blogg.se
Postat av: Fjun

du får väl åka och köpa blöjor redan nu så att du kan använda några innan han kommer ;) haha

2008-01-27 | 21:02:02
URL: http://michaelaslife.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December