God natt

2008-01-06 ι 20:47:16.. Our life 0 Kommentarer


Nej nu ska jag säga god natt för idag.
Ska hoppa in i duschen och sen stänga av datorn. Om jag annars duschar först och sen loggar in på datan så kommer jag sitta här för länge. Tänkte att jag ska sova lite i natt. Inte bara vrida och vända på mig. Måste orka åka till skolan i morgon. Hur jag nu ska orka göra det fram och tillbaka i flera flera veckor? Är typ död dagen efter jag sprungit runt på jobbet hur ska jag då kunna åka fram och tillbaka till skolan med en fet tung dataväska och massa saker i flera timmar varje dag? Uuu. Inget jag vill fundera över nu.
Så in i duschen med mig nu. Trots att jag inte orkar. Men om jag säger att jag ska göra det i morgon i stället så kommer jag strunta i det då och göra det sen när jag kommit hem. Kommer inte bli glad av det beslutet när jag väl är i skolan och känner mig smutsig.
Önska vi hade badkar. Men det tog dem bort för att vi skulle få större badrum. BLÄ. Det skulle inte vara märkvärdigt mindre om vi hade badkar. Har en bebisbalja. Kanske kan brypa ner i den? Men vad får plats? Min mage? Eller benen?
Åååh gud vad skönt med fotbad. Vi har ett jätte skönt vibrerande sak här hemma. Ska nog ta en dag i veckan då jag ska sköta om mig själv lite. Ansiktsmask och skit. Gud vad mysigt.
Ska nog åka till Fjun också och låsa in mig i hennes badrum. Bada lite och må bra. Så läääänge sen jag badade badkar. Har nästan lust att gå till en simmhall bara för att bada. Ska fråga Fjun om hon hakar på i veckan. Det lät som en bra idé. Jag kan nog tänka till ibland. När jag vill ;o)

Nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll. 
God natt, Krams

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December