Betalkorts besatt

2008-01-21 ι 17:57:17.. Our life 0 Kommentarer


Tjosan.
Kom hem för inte speciellt länge sen. Har varit på sen lunch hos H. Han hade till och med fixat förrätt, avocado med laxröra och skagenröra. Riktigt gott! Sen efter maten så blev det kaffe. Det var så lite kvar i påsen så det var inget att spara på tyckte han men det märktes på kaffet. Ingen av oss drack upp. Det var alldeles för stark. Haha. Men inte gjorde det mig något. Jag var så mätt och belåten ändå.
Efter besöket hos H gick jag ner till centrum för att små kika lite. Gick in på HM först och det blev så att jag kom ut med en påse med kläder till lillpojken. Men som jag sa igår. Det var så himmla kul. Jag fick dra mitt kort och knappa in koden, jippi! Haha.
Men jag hann inte kolla speciellt mycket mer för mamma kom och hämtade mig, kändes skönare än att åka bussen. Så passade på och åkte med henne. Kanske var tur det annars hade vell jag kommit hem med flera påsar.
Tryckte nyss i mig en hel pingvingstång också. Såg att den låg på mitt bord och kunde inte låta den ligga där längre. Men inte var den god inte. La ifrån mig den efter första tuggan men ser nu att jag måste tryck in mig den utan att tänka efter för nu är den slut. Bara pappret kvar bredvid mig här i sängen. Men jag kan ju skylla på att jag inte ens komihåg att jag åt den. Ja så gör vi.

Nu ska jag vattna min blomma lite, han är så himmla sur på  mig för att jag inte vattnar honom. Men nu ska han få smaka på riktigt gott vatten. Sen bär vi av till syrrans basket träning. Får se vad tränarna säger idag till dem efter helgens match som faktiskt var hyggligt bra även då dem förlorade.
Men försvarar syrrans lag lite genom att säga att det är faktiskt deras första år i den här cupen medans alla andra lag redan spelar en eller flera gånger.
Men syrrans lag har utvecklats väldigt mycket genom den här cupen. Det är bra, även då dem måste lära sig att passa betydligt bättre. Får se om dem får öva på det idag, tveksam men förhoppningsvis.

Ha en bra middag.
Krams från oss


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December