Trött på bråket

2008-02-08 ι 22:09:44.. Our life 3 Kommentarer


Humöret är bättre nu. Men ändå så känner jag mig inte speciellt road. Alla bara bråkar fram och tillbaka. Blir vänner och sen skriker på varandra igen. Jag orkar inte sånt. Då blir jag sur eller ledsen och förblir det. Har ingen ork att bli super över glad och glömma det som var för en halv minut sen.
Nej nu får det vara bra här hemma med tjafs och bråk. Ledsen men syrran är i en sån period då det alltid är hon som startar upp allting här hemma.
Som idag. Piss off i morrse. Skit sur på förmiddagen och sen bakade vi. Gulligull. Och nu igen är hon åter till sitt djävulska humör. Snacka om mens. Tur att jag inte kommer bo kvar här när hon är 15 bast och har sina fina lingonveckor. Oh lord. Taket kommer ju lyfta.
Jaja. Nyss kollat på en film. Blev lite besviken faktiskt, hade tänkt mig annat. Fick någon fix idé och sitter just nu och kollar på jobb. Inte vet jag varför men men.
Samandragning. Ojoj, nu är magen sten. 11 dagar kvar. NU FÅR HAN KOMMA. Sluta mesa nu lilla pojken, kom ut i stället.

Tråkig fredag. Hemma, hemma, hemma.
Ska nog ringa Fjun i morgon för att se om hon har tid att ses. Länge sen, knasigt nog.
Ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag vill inte ens kommentera.
Jag ska hjälpa dig först med allt innan du flyttar hemmifrån.

Älskar dig

2008-02-08 | 22:31:20
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Berit

Jag tror inte din morsa vill att du flyttar hemifrån. Flytta till mej i så fall med Leon. Jag ÄLSKAR barn och särskilt när det är ditt. Jag älskar dej.
Mormor

2008-02-08 | 22:39:39
Postat av: Berit

Vet du vad jag tänkte just nu - jo, jag har sett dej födas och vad vore en riktig hit - jo att se ditt barn födas. Hur många gammelmormor har varit med om det ?
Mormor

2008-02-08 | 23:09:02

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December