God morgon

2008-02-08 ι 11:35:25.. Our life 0 Kommentarer


Vilket väder. Underbart!
Solen skiner och det är hur skönt som helst ute. Börjar känna hur våren kommer även då den inte kommer nu. Men jag är ju alltid lite tidigt med att säga att nu är det vår eller nu är det sommar.
Men gud så skönt det kommer att bli att slippa vinterjackan. Måste dock köpa en vår jacka. Har ingen... Hittat en jätte fin som jag vill ha, men sen är det ju pengar också. Det ska man ju ha. Och nu när jag inte jobbar längre så får jag tyvär ingen inkomst på ett jäkla bra tag. Så det kommer inte bli så jäkla kul.
Att allting ska handla om pengar. Åh, hatar det. Men det är vel för att jag inte har överdrivet med pengar nu sen allt försvann och obetalade lån.
Jaja. Nu är dagen tydligen planerad även då JAG inte vet vad jag ska göra. Men en sak är säker : tänker inte sitta inne hela dagen när det är sådant här väder. Nej tack!
Får vel höra av mig till någon som kanske har någon lust att träffas (?) Mamma värkar lite vrong så henne har jag inte speciellt lust att tjafsa med. Ser och vet nu att hon inte vill åka och göra någonting så ingen idé att ens säga något.
Men men. Vi får se vad denna dag bär. Om jag ändå hade haft en bebis att lägga i vagnen så hade det inte varit några problem alls. Kanske stoppar ner en av hundarna och går ut på promenad? Det vore ju en vacker syn. Oh God.

Ha en trevlig dag.
Krams michis&bebis

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December