God kväll

2008-02-11 ι 21:50:46.. Bebisen i magen 3 Kommentarer


Halloj, halloj!
Nyss pratat med en kompis som är nere i usa och studerar i ett år. Ja nu är det ju bara 4,5 månad kvar. Helt sjukt att tiden gått så snabbt. Men ändå så tycker jag att hon borde komma hem nu.
Det tråkiga är att hon inte är här och får vara med när min mage växer och sen när lillplutten precis kommit ut. Men är så glad att jag har er andra här och får uppleva det tillsammans med mig.
Well, well.
Tror faktiskt nu, till skillnad från igår, att det börjar sätta igång nu lite smått. Tror att jag vaknade i morrse av att smelproppen gick. Är inte 100 men tror det. Började kännas så senare på dagen idag när jag fick en massa stickningar, som mensvärk, och då i hela magen. Aja, jag ska inte förvänta mig något nu för då blir jag bara dö frustrerad om det inte händer något.
Men i morgon ska jag faktiskt sätta igång med att fixa allt som måste fixas innan han kommer hem. Tillexempel röja upp en massa, plocka undan och packa BB väskan. Vad jag nu ska ha i den (?) Sen dessutom så tänkte jag också springa lite i trappen, gå ut med hundarna och försöka röra på mig så mycket som möjligt så kanske jag kan framkalla värkarna lite. Haha.
Tror ni jag kommer lyckas?!

Nu ska jag faktiskt upp och lägga mig i sängen då jag har dö ont längs upp vid revbenen. Sticker som fan och är dö ömt. Vet snart inte vad jag ska göra av mig själv. Men det ordnar sig alltid.
God natt everyone :o)
Krams


Kommentarer
Postat av: Nettan

Vi får väl ta ett litet race imorgon du och jag !
Om inte annat hoppas jag att vi hinner sova några timmar innan nått händer. Ha, ha !

Kram på er bägge två !

2008-02-11 | 23:02:44
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Z

Har följt din blogg ett tag nu..
Spännan de att det är så nära nu!
Hoppas de händer något snart =)
God natt..

2008-02-12 | 00:45:41
URL: http://biimbiim.blogg.se
Postat av: Daniella

Din kompis som är i USA, vad pluggar hon?
Känner nämligen en kille här i haninge som var på g eller något med en tjej som skulle till USA och studera ett år och hon bodde i i Hässelby eller där omkring.

2008-02-12 | 14:14:15
URL: http://daniellalamb.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December