Julafton

2008-12-25 ι 15:35:01.. Our life 3 Kommentarer


En liten sumering i bilder från gårdagen.
Super super mysig jul.





Så här såg jag ut i går..
Orkade inte leta eller tänka så plattade håret och fick på mig detta - med röda tights till också.



Så här såg min underbara lilla prins ut. Inget rött utan han körde på lila.
Snyggaste av alla var han i alla fall!



Syrran och jag gjorde ett försök att få en bild på oss tillammans åt mamma men...
Nja vi lyckade inte speciellt bra.



Vi hade roligare åt det än hur fina korten blev.



Så var all mat serverad. Trots att vi hade mycket mat detta år så har vi haft betydligt mer..



Innan klapp utdelningen fick mormor muntra upp lite då det började bli lite sent.
Mys mormor är bäst!!!



Och det var inte speciellt mycker klappar i år men Leon fick i alla fall hela 24 st.
Lika många som han redan fått från adventskalendern, haha.



Leon tyckte det var super spännande och kul att öppna.
I 1 timme hade han världens störta ögon och trött var ingen han kom ihåg att han var.
Så fort jag tog upp honom och la honom i sängen slockade han på en gång. Blev ju sent då alla klappar var så fina och tog tid att öppna så han hade säkert super mycket att drömma om.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Va fina ni var igår :D

Hoppas ni hade en bra jul :D snart ses vi igen :D wiiie, längtar som fan till våran mini jul/nyårsafton, de kommer bli superkul :D

<3<3<3

2008-12-25 | 15:52:43
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Nettan

Åh, mormor fick vara med lite också.



Det vart en mysig jul i år också.



puss och kram

2008-12-25 | 16:00:29
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Fjun

åh det ser verkligen ut som att ni haft en supermysig jul!

jättefina och stämningsfulla bilder :) jag önskar jag också

hade tagit mycket mera bilder än vad jag gjorde..



vi måste också ha vårat lilla julfirande snart! :))

2008-12-26 | 01:59:51
URL: http://fotobyfjun.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December