Sit and carry

2008-12-17 ι 18:31:40.. Leon i ord 6 Kommentarer


Leon är to big för en bärsele.
Jag bär honom heller inte super mycket men när man ska handla lite snabbt, han suttit i vagnen för länge och vill komma upp eller när man väl bär honom i alla fall så håller ju armen på gå av efter ett tag. Jag brukar kunna bära honom om vi ska handla eller så men det vore ju super skönt att få lite stöd. Vet därför en supersmart grej jag vill ha.

Dessutom är det ju inte bara en "bärsele" utan också sittkudde. Väldigt smart när man ska bort.
Så vill någon köpa denna till mig i julklapp skulle jag bli överlycklig.
Den kostar ju en sland, därför jag själv inte köpt den nu på en gång.
Fick dock reklam om rea på den hos babyland i går - endast 595 ;- (ord 769;- & dyrare på internet)




Kommentarer
Postat av: mammabecka

Hehe, fär får vi också vänta. Jag tycker det är lite fusk att äta julskinka innan självaste julafton, jag tycker man ska vänta med det :)



kramar

2008-12-17 | 19:04:08
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Rockabilly babe

Ååh. Tack för den fina bloggen! :)

Du får pengar ikväll eller imorgon.

Jag skulle vilja ändra bilden på mig och Calle :)

Puss

2008-12-17 | 19:30:19
URL: http://raggarsvin.blogg.se/
Postat av: Berit

Den ser ju toppenbra ut.

Kram mormor

2008-12-17 | 19:39:30
URL: http://mrsbettan.blogg.se/
Postat av: [ Vill du vara modell för en dag? Kolla in min tävling!]

Tjena!



Hur är det?



Vill du vara modell? Har du alltid önskat dig det? Missa inte chansen att vara med i min tävling. All info finns där. Goodluck!

2008-12-17 | 20:23:11
URL: http://modellinglove.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vilka fina bloggar du gör! Ja har bara en vanlig tråkig en :( Vill också ha en super fin, hur gör man??

2008-12-17 | 21:33:16
Postat av: Anonym

Hej, hur gör du så att bakgrunden smälter in i headerns bakgrund? Asschysst om du vill berätta! :)

2008-12-17 | 22:49:55
URL: http://magicmushrooms.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December