God natt söndag

2008-12-21 ι 23:05:25.. Leon i ord 4 Kommentarer



För att komma upp tidigt i morgon så ska jag gå och lägga mig nu. Hoppas på att Leon inte vaknar i natt som igår. Men I can't blame him egentligen. Förkylda lill skrutten vet inte vad han ska göra. Men höll seriöst på bli galen i natt, var så trött (vet att jag inte kan säga så) att jag kopplade nästan bort att han var ledsen.
Men om han nu vaknar i natt så blir det att coola ner sig och göra det bästa av det. Ge honom tutten eller "buffa" rumpan. För i morgon ska jag upp när skrutten vaknar och igång med städning! Det har slagit ner en bomb i mitt rum nämligen...

Anw, nu rinner tiden iväg ännu mer och jag tittar bara på mer och mer saker här på datan. Bäst att stänga av tvärt innan man fastnar igen och blir arg för att man inte är rik. Kläder och vagnar - jag är fast... 
Snälla Emelie, ge min din vagn - haha.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Kan inte du hjälpa mig att göra en bild som jag kan ha som bildlänk på emelie och Julia :) Fast svartvit? :)

2008-12-21 | 23:35:48
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Berit

I morgon kommer Kim så då kan det ju vara bra att du har ixat rummet. Sen kan du och Leon komma hem till oss en dag när du vill.

Kramar Mormor

2008-12-22 | 00:03:31
URL: http://mrsbettan.blogg.se/
Postat av: Heidi

★°☆ God Jul & Gott Nytt År ☆°★

2008-12-22 | 10:42:58
URL: http://heromer.blogg.se/
Postat av: Kim

Haha jag med min oboy?

2008-12-22 | 13:23:51
URL: http://melinasmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December