Varning : exposion!

2008-08-06 ι 23:22:51.. Our life 7 Kommentarer


Finns alldeles fööööör mycket i mitt huvud just nu. Jag vill det och det, men inte det och det. Men ändå så vill jag allting, samtidigt också.
Jag vill helt fel saker i detta läge just nu. Eller det är snarare så att jag vill rätt saker nu men det får vänta ett bra tag framöver, då jag gjorde fel val för ett tag sen. Varför är jag alltid så efterklok?

Varför lyckas och kan alla andra utom jag? Nu måste jag börja tänka. Tänka framåt och hur allting påverkas av allt. Kan inte bara göra saker för att jag känner för det längre.
Tex så är jag väldigt duktig på att alltid handla lite för mycket varje gång jag är och shoppar. Jag kan inte komma hem utan något. Har alltid en eller många många fler påsar under vagnen.
Inte så där super bra va(?) Speciellt inte då jag skulle behöva spara allt som kommer in i pengar väg inför lägenhet, till mig själv och framför allt Leon.

Men har jag så många hjärnceller? Nej.
Tappade dem när jag födde barn. Tog i för mycket så det sprack både lite här och där tror jag. Hjärnan exploderar.

Jag expoderar snart!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Du e fanimig inte riktigt klok unge !

Jag har ju sagt åt dig flera gånger, men du lyssnar fortfarande inte. Ha, ha !



Nu sätter du dig ner imorgon med en att göra - lista och ser till att göra det också !



puss och kram på dig

2008-08-06 | 23:26:18
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: eems

gud vilken fin design!! :D

2008-08-06 | 23:39:49
URL: http://ensomjag.blogg.se/
Postat av: Fjun

jag uppdatera nu! :D

2008-08-06 | 23:47:30
URL: http://imcippe.blogg.se/
Postat av: Berit

Lyssna på mor din. Sitt ner och försök åtminstone göra en av alla de saker du har tänkt. I love you.

Mormor

2008-08-07 | 00:06:43
URL: http://mrsbettan.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Åh, vilken underbar design! Såg att du designat åt Freijasmamma.blogg.se, skulle du kunna tänka dig att göra min design? MVH /Jasmine, Jolines mamma.

2008-08-07 | 07:18:00
URL: http://langtarefterdig.blogg.se/
Postat av: Angelica

ja jag såg också din design åt freijas mamma sjukt fin. Kan man kanske få lite hjälp kanske ;)

2008-08-07 | 10:31:58
URL: http://angiegurl.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Halluuu : ) Du vi måste göra nått åt designen. Den försvinner hela tiden och kommer tillbaks när man uppdaterar men jag får i princip göra det var 5 minut för att den ska synas ;P Du kan väl skriva på msn när du får tid. Kram!

2008-08-07 | 13:05:31
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December