Tack & fortsätt

2008-08-04 ι 18:49:14.. Our life 2 Kommentarer


Tack för alla kommentarer (ni som kommenterade). Även fast jag vet att det är betydligt många fler som är här inne. Men skit samma. Man behöver inte lämna något om man inte vill. Jag skriver för mig själv men det är självklart roligt med lite respons och många besökare.
Nu får ni allt fortsätta kommentera också. Och jag ska svara på era kommentarer, innan kvällen är slut - promise!

Anw, idag har tiden gått skit snabbt. För snabbt. Helt plötsligt kom C hem och klockan var över 5.
Leon har precis ätit och nu blir det mat för oss andra. Tråkiga spagetti och falukorv. Den ända korv jag äter för er som är intresserade. Det är bara för mycket skit och bajs i all annan korv. Eller jo visst kan jag bekänna att jag kan köpa en eller två korvar när man är på IKEA, men det är ÄNDA gången. Och det är bara för att dem också kostar bara 5 kr. Det kan ju inte bli bliggare?! Det priset borde dem ha överallt. Billigt med lunch där.

Ska dock skriva en massa sen då jag har en massa som vill komma ut. Lätta lite...
Bilder också, jag lovar. Men nu blir det mat.

Poks!

Kommentarer
Postat av: Julia.N

Jag lovar att jag ska fortsätta att kommentera dina inlägg! Det är så kul att läsa din blogg. Den är intressant. Och du har en jättesöt son! Du tar också jättefina bilder tycker jag! Så det blir ju perfekt när du är en bra fotograf och har en son som är så söt.

2008-08-04 | 20:27:51
URL: http://amazingjulls.blogg.se/
Postat av: Beate

Brukar alltid läsa din blogg (suveräna foton bl a), och Nettans "first thing in the morning" på jobbet trots att jag är en "gammal tant".

Falukorv är hundmat tycker jag, usch, grrrrhhhh. Ikeas korvar för en femma vore inte så dumma om de åtminstone vore varma när de läggs i gummibrödet som alltid fastnar mellan tänderna. Blähhhh.

//Beate



PS. Gå på morsan så att hon börjar blogga igen. Vad ska man annars kolla kl 8:00 på morgonen på jobbet om inte en Bergh-Pettersson blogg!!? DS



PS. Och vad betyde "Poks", glöm inte att jag är 60!!! DS

2008-08-04 | 21:58:36

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December