Målarfärg & trosor

2008-08-25 ι 14:01:25.. Our life 3 Kommentarer


Mamma och jag har stått hela fm fram till nu och målat på altanen. En vägg är klar, den kortaste självklart.
Och  nu börjar det också bli så jäkla varmt och gassar under taket så jag står i trosor och målar. Mamma tyckte det var jätte synd att hon inte fick ta kort och lägga upp på sin blogg. Haha, galen panna? Som om jag skulle vilja att halva våran släkt och vänner + andra och alla hennes kompisar som läser hennes blogg ska se mig i trosor. Ojoj.
Det räcker med att jag riskerar att någon på gång banan ovanför ser. Tänk om någon vi känner går förbi och bestämmer sig för att säga hej. Ja då står jag där i trosor och skäms. Haha, det vore en skräck upplevelse. I alla fall för hon/han som ser mig.

Nej nu måste jag ut och fortsätta :o)
Om en timme så ska jag och Elin först åka och plocka upp Erica på dagis och sen bege oss till Vällingby eller Jakobsberg. Hon hade inte bestämt sig. Där ska det bli inköp av strumpor och lite annat.

Nu är det varmt.
Måste svalka av mig med ett glas vatten innan jag ska måla lite till.
Krams

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja, det var väldans tråkigt att jag inte fick ta kort på dig. Ha, ha ! Men nu har vi bara en strykning kvar på långväggen och sen är vi färdiga !

2008-08-25 | 14:24:02
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Nettan

Nu har jag utmanat dig i min blogg !

2008-08-25 | 15:42:19
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Anna

Söt son!

2008-08-25 | 20:32:15
URL: http://sparaochres.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December