Djävulsk dag på g?

2008-08-14 ι 11:30:18.. Our life 2 Kommentarer


Jag ber om ursäkt till er alla som undrar angående blogg design. Jag har som sagt försökt att få igång internet hos mormor men inga framsteg. Blir helt galen!! Så idag ska jag ringa kundservice och be dem hjälpa mig.
Är förtillfället hemma hos mamma nu igen därav kan jag skriva på datan. Men jag ska svara er alla tills ikväll, don't worry - be happy!

Anw,
denna dag är verkligen min oturs dag känner jag. ALLT går bara fel fel fel. Åt helvette med allt!
Leon är just nu ute på promenad med (den där, så kallade) pappan.
Åh, gud så arg jag är just nu. Jag är verkligen nära på att typ ta datan och slänga in i väggen och gråta en massa. Förlåt men jag måste få klaga av mig lite. Måste få några sånna här dumma-fula-ointressanta-helt-meningslösa inlägg också.

Men måste nog sluta skirva nu för jag kommer bara skiva en massa dumheter. Det finns för mycket uppe i huvudet just nu. Får ont i magen över att inget kommer ut på rätt sätt.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Kommentarer
Postat av: lisa

Hej det är ingen broska med designen! Bara jag vet om du vill göra den eller inte! Lycka till med datorn ;) /Lisa

2008-08-14 | 18:45:23
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Fjun

men nej :( inte vara så nu! vi ska ju till grönan på lördag! ;D

pussi puss puss puss

2008-08-14 | 22:33:04
URL: http://imcippe.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December