Jag vill & vill (?)

2008-04-08 ι 17:13:14.. Our life 4 Kommentarer


God eftermiddag.
Leon ligger och sover i soffan bredvid mig och klockan är redan 5 och jag har typ inte gjort någon nytta alls. Och inte känner jag för att gå upp och göra det nu heller. Får skylla på gallan, tyvär.
Jag vill så mycket. Jag vill, jag vill, jag vill! Men jag vill inte göra någon nytta eller något smart utan bara massa jag inte kan göra nu.
Jag vill ha pengar. Jag vill ut och shoppa. Jag vill fylla år. Jag vill resa. Jag vill åka på kryssning. Jag vill ut och äta på restaurang. Jag vill köpa tyg. Jag vill ha fint väder. Jag vill ha ny kamera. Jag vill jobba. Jag vill flytta. Jag vill inreda. Jag vill umgås med mycket folk. Jag vill vara kär. Jag vill ha dig. Jag bara vill och vill. Men helt fel saker.
Är så förvirrad över allt jag vill. Vet inte ens om jag verkligen vill det eller om jag bara känner mig girig och inpulsiv (?)
Kan vara inne på en sida och vilja beställa lite saker. Lägger det i kundkorgen, tittar på sakerna 500 gånger och stänger ner runtan till slut utan att ha beställt något alls.

Nu snurrar det för mycket i huvudet så skriver en sak och raderar det andra sekunden. Bäst att ge upp och skriva något senare. Det kommer för mycket just nu. Blir bara : fhajkgfakjfbhdjbgvadugvabdkj.


Kommentarer
Postat av: Fjun

haha du är rolig du!

2008-04-08 | 17:47:18
URL: http://imcippe.blogg.se
Postat av: xD

vänta, har inte du redan en kille? pappan till ditt barn???

2008-04-08 | 19:58:47
Postat av: S a r a

Betalar Leons pappa några pengar till honom?
Du kan svara bland dina egna kommentarer om du vill :)

2008-04-08 | 21:24:18
URL: http://saaramarklund.blogg.se
Postat av: S a r a

Betalar Leons pappa några pengar till honom?
Du kan svara bland dina egna kommentarer om du vill :)

2008-04-08 | 21:24:31
URL: http://saaramarklund.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December