I'm a turbo mamma!

2008-04-17 ι 17:30:57.. Our life 2 Kommentarer


Jag hade helt glömt att vi skulle ju åka till Maria idag. Så det var bara för mig att hoppa in i duschen föurt så man inte behöver skämmas över att gå ut. Så nu skämms Leon mindre när mamma är ren och luktar gott. Haha.
Ja vi ska till M där mamma & Christer ska köpa varsinna jackor och så får vi förhoppningsvis kolla på alla bebisarna - Alla drygt 20 hundvalpar. Herrejesus. Så det ska bli kul.
Då får också M träffa Leon som hon var nyfiken på hörde jag av mamma.
Japp, denna dag har verkligen varit hit och dit, upp och ner, fram och tillbaka helatiden. Städa, städa, städa. Fixa, fixa, fixa. Planera, planera, planera.
Haha gud jag måste bara skriva en helt annan sak helt plötsligt. Leon stor glor verkligen på tvn. Det är Disney Channel på och det är skit spännande. Massa roliga gubbar och färger. Han är jätte konsentrerad och tittar som en galning. Vilken liten söt unge.
Jaja, åter till allvaret nu igen. Vi ska snart åka och jag sitter fortfarande med blött hår och inte klar alls. Leon har också spytt ner hela sin body så måste byta och ge honom lite tutte innan vi går. Hur ska detta gå?
Men konstigt nog så ordnar det sig alltid. Jag hinner alltid, ja nästan i alla fall, när det är viktiga saker. Det är nog så att jag kan slå på värsta turbo mamman när det gäller. Allting går super snabbt och jag kan verkligen bli förvånad över hur snabbt jag blir klar. Riktigt coolt, I promise ;o)

Men ha en bra kväll nu så hoppas jag att du tittar in senare för att se den italienska menyn vi ska ha i morgon.

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej!

Du har verkligen en sjukt snygg blogg! Vill du hjälpa mig med min? =) Jag fattar ungefär 0 av allt det här med headers och så, så jag skulle verkligen uppskatta hjälp!

Om du nu vill hjälpa mig, kan du gärna svara i min blogg.

// Jonna
(vill också bara säga att jag inte "härmade" dig med att heta jonnaslife, istället för michaelaslife :))

2008-04-17 | 20:16:20
URL: http://jonnaslife.blogg.se
Postat av: Emelie

Tjenare! Jag har hört rätt mycket om dej genom min kompis Stephanie. Jag spanade in hennes nyfixade blogg och den va urfin. Undrade om du ville fixa till min också, de vore skitcoolt! Hörde även att du fått en liten bebis, riktigt söt! Lycka till! :)
( emileey.blogg.se)

2008-04-17 | 21:07:14
URL: http://emileey.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December