Tiden går så snabbt

2007-11-26 ι 20:54:13.. Our life 0 Kommentarer


H e j i g e n!
Helgen har gått och jag har inte haft tid eller ork att skriva här. Har inte ens varit inne på datorn.
Ja, vad har hänt?!
Varit på basketmatch med syrran. Dem förlorade, som vanligt. Haha det börjar bli lite tråkigt och komiskt nu. Förlorar alla matcher. Men det är ju inte så konstigt egentligen. Alla lag dem spelar emot har redan spelat den här kuppen ett år innan. Men men, bra att träna lite. Dem lyssnar ju inte alls på cocherna och det måste dem lära sig.
Ja sen var det ju utställning också. För Valles del. Inget kul det heller. Jag var inte på så himla bra humör så kände inte alls för att sitta där. Var jätte trött och seg i huvudet. Valle gick själv och därför ännu tråkigare. Förlorade som väntat mot syrran i konkuransen. Ettan är mycket bulligare.
Men men. Helt ok helg trots ingen vila. Och trots inga skolarbeten gjorda. Inte så bra. Ursh på mig!!!

Just nu sitter jag och kollar lite på julklappstips. Herregud idag är det 28 dagar (4 veckor) kvar till julafton. Tiden bara rinner iväg. Ny vecka var tredje dag känns det som. Inte så kul. Vill inte stressa mig igenom denna jul. Den här julen ska vara LUGN och skön. Men det tror jag inte kommer bli något problem. Känner mig redan avkopplad - ibland - och slapp. Bara det att veckorna och dagarna går tusen gånger snabbare. Skönt ibland. Men inte när jag tänket på skolan. Har inte varit så duktig med den. Skäms. Vill ju kunna klara det för mig skull och för bebisens. Kan ju inte vara i skolan nästa termin direkt.
Det ordnar sog nog. Antagligen. Intalar jag mig själv i alla fall.. Måste bara lägga maken till nu på riktigt!

Nu ska jag ner och se sissta avsnittet på Cityakuten. Redan sissta. Säger ju det, tiden går otroligt snabbt.
Tycker inte ni det?!

B y e !


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December