Lördag känslor

2007-11-03 ι 22:31:52.. Our life 2 Kommentarer


Då har första S N Ö N fallit då.
Lika snabbt som den kom, försvann den. Men jäkla otrevligt väder det avr i morrse. Slask. Ursh. Sämre väder blir det inte..
Som tur var så hämtade H mig i morrse. Skönt. Orkade inte åka buss till jobbet. Dessutom när det var sånt piss väder.
Anyway, boring day.
Nu har "brorsan" varit här med sin tjej och käkat middag. Syrran var hos en kompis och vågade inte komma hem. 10 åriga brudar som tycker allt är pinsamt. Jaja, hon kom hem kl 10 och sa att hon o Fanny hade druckit sprit som man köper i affären. Alla bara as garvade och fattade ingenting.
Kunde också säga att hon var välditg snurrig och snackade en massa knas som ingen fattade nånting av. Haha. Men när gör hon inte det? Så är det ju nästan alltid. Mycket kommer ut m en ingen tar det in. Hon fattar nog inte själv allt hon säger. Korkad syrra man har. Haha! :o)
But we love you anyway! (som tur är)
Haft en massa känslor jag vill få ut under helgen nu. Eller idag. Men vet inte riktigt hur. Vet inte ens om jag är glad eller arg. Ledsen kanske? Känner mig inte något av det. Ena sekunden jätte glad och andra ledsen. Vill kramas o gråta med någon som betyder allt för mig. Men vet inte om jag ska eller med vem. Satt ju på jobbet när det kändes så. Lite knepigt att greppa tag i en kund och kramas. Haha. Hade varit en upplevelse i sitt slag. Inget för mig just nu känner jag. Lite tråkigt kanske.

Nej nu har jag ont som f*n i ryggen. Så ska faktiskt in och lägga mig i sängen. Måste koppla av ryggen lite efter jobbet idag. Känns som om att jag varit igång i 24/7 i en vecka. Måste nog sova ganska länga i natt. Försöka iaf. Får se i morgon hur bra jag lyckades med det. Ska ju också jobba i morgon. 10-16.
Efter jobbet bär jag och mormor av till IKEA för att köpa in lite halv nutt rum till mig. Bättre förvaring. Har inte gott om det nu, inte tyckt det var nödändigt men fattat nu att jag måste ha det. Kanske lika bra nu också när det kommer ännu mer grejer in dit. Alla bebisen saker måste ju också finnas. Prioriterar nog dem mest. Hihi.
Vem blivande/nybliven mamma vill inte ha hur mycket som helst av bebisprylar?

Natti natti, sov gott.
Krams :o)


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Gud vad kul med en bebis! Undrar bara, ska du bo kvar hemma, eller har du kanske en pojkvän, flyttar ni ihop ?
Kram :)

2007-11-04 | 15:33:13
Postat av: Hanna

Oj snööö! var härligt! sa igår att jag längtade efter snön! när är det beräknat att du ska föda? Spännande! lycka till med allt! ;)

2007-11-06 | 11:40:35
URL: http://hanisbananis.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December