God förmiddag (?)

2007-11-21 ι 13:20:43.. Our life 0 Kommentarer


God Morgon! Eller God förmiddag. Kl är ju redan över 1.
L e d i g a onsdagsmorgonen började tråkigt. Tänkte att eftersom att jag är ledig idag kan jag kanske åka och köpa en blixt, kanske kolla lite på HM eftersom att vi fått 20% rabbatt och har en massa 50 kr rabbatter. Men inte det. Eller jo jag kan ju åka själv. Men hur kul är det? Var inte på sådant humör idag.
Vill ha sällskap!
Mamma är uppe i syrrans skola så hon är inte hemma. Tänkte då att mormor blir säkert glad om jag frågar henne eftersom att hon tjatar varje dag om att åka någonstans. Men självklart då så ska hon in till stan och träffa en bekant. *AAAAH* Varför just idag? Bara för att jag inte ska ha något att göra.
Är på shopping humör. Känner för att spendera lite pengar. Trots att jag inte borde eftersom att bebispengarna är helt väck. Rotat igenom mitt rum nyss. Kollade i hallen. Men inget där. Så fruktansvärt irreterande. Hur fan har dem bara försvunnit? Gått upp i rök eller? Är så jävla, rent ut sagt, ARG! Surt som in i helsicke.
Borde just nu bara spara alla pengar som syns i min närvaro. Men är så irreterad på att så mycket av mina pengar bara försvunnit så har ingen lust för det. Tröttsamt som fan att ha sparat och snålat på allt. Och sen allt förgäves.

Ursh, blir bara argare och argare nu när jag tänker på det. Så ska nog sluta skriva för annars blir det bara ett jätte jätte långt inlägg om hur arg och sur jag är.

So, bye!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December